Returnarea Produselor

În situația solicitării unui retur, te informam că taxele de returnare sunt suportate de consumator. Costurile de transport pentru retur vor fi comunicate de prestatorul de transport prin serviciu specializat prin care se dpreste retransmiterea articolului/articolelor returnate. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat; consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Returul produselor se poate face prin trimiterea acestora printr-o firmă de curierat rapid. Contravaloarea bunurilor returnate se efectuează prin virament bancar, în contul pe care consumatorul îl va pune la dispoziția noastră - in nici un caz ca si ramburs la coletul returnat.

După completarea formularului de retur veți primi din partea unui operator informațiile necesare privind expedierea produselor pentru retur.

Atentie! În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice - rezultate din manipulare incorecte si utilizare neconforma, accesorii lipsă, certificate de garanție sau conformitate lipsă, ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoarea produsului (valoare cu TVA), sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse produselor returnate.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat pentru verificare si proba. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt in ambalajul sigilat.

Pentru orice informatii, sesizări și/sau reclamații te rugăm să ne contactezi la adresa: info@dekortrend.ro